Aanmelden

Aanmelden bij AMO

Voordat een cliënt wordt aangemeld, vragen wij een aantal documenten op.
Hier vindt u het:

 

Gegevens welke wij dienen te ontvangen naast het aanmeldformulier en het eventuele medicatieformulier, zijn:

– Kopie van geldig ID bewijs;

– Kopie van de geldige Indicatie/beschikking;

– Plan van aanpak of IVA (Integrale Vragenanalyse);

– Bij PGB: een budgetplan;

– OPP van school of een verslag waarin het niveau van functioneren beschreven staat;

– Indien van toepassing: zorgplan andere zorgorganisatie.

Na ontvangst van deze documenten wordt er door ons contact opgenomen om de wensen, behoeften en mogelijkheden in kaart te brengen. Er wordt een intakegesprek gepland en tijdens het intakegesprek wordt het zorgplan samen met ouders/verzorgers ingevuld en ondertekend. Nadat het een intakegesprek heeft plaatsgevonden, wordt bepaald wanneer de cliënt bij AMO kan starten.

Deze documenten kunt u ingevuld en ondertekend (digitaal) opsturen naar: [email protected]

Of via post naar:

AMO actieve opvang B.V.
Kraaivenstraat 23-11
5048 AB Tilburg

 

De pluspunten van AMO

  • Laagdrempelig
    Intensieve samenwerking met school.
  • Eigen vervoer
    We nemen het vervoer volledig uit handen van ouders.
  • Vertrouwde begeleiders
    Zoveel mogelijk vaste begeleiders op vaste groepen.
  • Betrokken
    Veel ruimte voor persoonlijk contact met ouders.
  • Actief zorgaanbod
    Skaten, zwemmen, klimmen, etc

Meer weten

Heeft u na het bekijken van onze website toch nog vragen? Vul dan onderstaand contactformulier in. Wij zitten klaar om al uw vragen te beantwoorden.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.